onsdag, maj 03, 2006

Work Work......... Work

Japp så har man nu jobbat i en och en halv vecka. Hade utbildning hela förra veckan så man kan väl säga att denna vecka är första riktiga vecka.
Och givetvis lyckas man sätta en oder första riktiga arbetsdagen. Snacka om att man blev stolt.
Att gå hela vägen upp och plinga i klocka och sedan skriva upp hur mycket det var man sålde.
Det var en adrenalinkick som heter duga, var otroligt längesedan man fick en sån kicka av något.
lyckades även komma försent en halvtimma till jobbet med... fruktansvärt pinsamt.... men men jag överlever.
Så imon e det på det igen tror jag sätter en till oder imon har samma kännsla i magen. Då ska jag sätta en stor oder med hoppas jag men man vet aldrig ( hoppas på det bästa).
Trivs som fisken i vattnet på min arbetsplats med hel sköna arbetskamrater och en jävla go laganda. Vi peppar varndra hela tiden och ger bara fin kritik, så det ska vara på en arbetsplats. Dagarna går skit snabbr med då känns som att en dag går på 0sekunder man hinner inte blinka innan dagen är slut. Men fan va trött man är när man kommer hem efter dag på jobbet. Känns som man inte hinner med att göra något annat när man kommer hem och man orkar inte göra nått annat hller. Just det imon kommer vår säljchef tillbaka från sin lilla tripp i sthlm, han lovade att om vi (de nya som börjat jobba) skulle sätta en oder första dagen så skulle han bjuda alla på lunch. Givetvis så lyckades vi sätta en order med.
Vi är så jävla KANON BRA allihopa. Detta jobbet kan jag rekomendera starkt men man måste ha ett jävla driv och kunna klara riktigt hård press för de ställer hårda krav och vå VD hon e jätte mysig men hård och rättvis en riktig kanon chef.
KAn bara tala väl om alla i nu läget... det kan ju ändra sig ju längre man jobbar där men ändå tror inte jag kommer ändra mina åsikter så mycket.
så nu har jag hunnit blogga lite med....

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul som fan att du trivs. All lycka på ditt nya jobb önskar jag dig...!

 
RSS via nybloggat.se