söndag, augusti 13, 2006

Workshops och ett project x

Japp så var det dags att blogga lite igen.
Jag har nu suttit hela helgen och spånat på min idé om att ha egna workshops för folk.
Jag har redan fixat en som skulle kunna fixa hemsida med mera och själva marknadsföringen och allt annat får ligga i mina händer.
Tänker inte berätta min affärsidé här men kan säga som så att det kan bli en riktigt sor hit. Det sista jag behöver nu är en bra wingman.

Sen har jag snackat med några om att starta ett project hollywöod fast i Sverige. Vi har bla diskuterat om varför Project Hollywood och de andra liknande rörelserna kracha och sedan löst de problemen.

Aja nu ska jag lägga upp ett bra schema för Wille så han kommer igång med. Han blir en utmaning att lära upp.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se