lördag, november 04, 2006

Odödlig eller inte?

Tittade på Hulken förut och kom å tänka på en sak som jag gått å grubblat på nu ett tag.
Är Hulken odödlig eller inte? om inte så tåla han sjukt mycket stryck.
Och är han isåfall odödlig när han inte är "Hulken"?
Satta och diskutera detta med en och vi kom fram tillatt hulken måste vara odödlig iaf när han är grön. Men vi vet inte hur det är när han e vanlig... nån som vet?

det är ju inte direkt nån givande disskution men men är man trött kan man fan snacka om allt sjukt.

5 i top
varför jag vill kasta ut datorn genom fönstret.
  1. Den är slö
  2. Helt cp
  3. För att kunna skaffa mig ett liv
  4. Vill ha en ny
  5. Den gör inte som jag vill att den ska göra

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror hulken är en omskrivelse för det heteronormativa samhället att vilja synas, och det bästa de jävlarna kom på var att måla sig gröna eftersom det speglade deras tillvaro, uppblåsta, högt värderade på en instabil marknad och svåra att ha med att göra med - bara att se på vilken krog som helst nattetid, de kommer i flock, blåser upp sig och far med osanningar om storlekar och ekonomi, medan det kvinnliga könet far med osanningar om barn och framtid. Det är juh inte lätt att vara man och vakna upp dagen efter hos en okänd kvinna som intygat över en cosmopolitan att hon inte har barn och det första som händer när man sätter ned sina fötter att man trampar på en hög legobitar. Nä Hulken skapar otrygghet, odödlighet och skapar visioner för omänskligt lidande och livet vore bra mycket enklare utan gröna män, oavsett om de är på TV eller på Mars.

 
RSS via nybloggat.se