lördag, juli 12, 2008

Springsten dag två

Nu är man äntligen hemma från GBG... Som jag lovade kommer här lördagens setlist:
  1. Night
  2. No Surrender
  3. Lonesome Day
  4. Hungry Heart
  5. Summertime Blues
  6. The Promised Land
  7. Backstreets
  8. Roulette
  9. Darkness On The Edge Of Town
  10. Janey Don't You Lose Heart
  11. Waitin' On A Sunny Day
  12. Working On The Highway
  13. Because The Night
  14. She's The One
  15. Livin' In The Future
  16. Mary's Place
  17. I'm On Fire
  18. Drive All Night
  19. The Rising
  20. Last To Die
  21. Long Walk Home
  22. Badlands
  23. Girls In Their Summer Clothes
  24. Thunder Road
  25. Born To Run
  26. Bobby Jean
  27. American Land
  28. Twist And Shout
Även denna spelningen var helt sjukt jävla underbar. Sätter såklart ##### på denna spelningen med.
Jag orkar inte skriva en kommentar efter varje låt. Ni har säkert redan läst i tidningarna om hur bra det var. Men att få höra Thunder Road och She's the one var helt magiskt. Två av mina absoluta favorit låtar.

Håller detta kort nu ska jag ut och springa några kilometer sen blir det handla och laga mat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mojs mackattack... du kan ju skriva vem fan Springsten är me så vanligt ickepundande folk vet vem du pratar om...
Menmen..
händelserik semester? tycker ju ändå du ska skriva lite! Exempelvis om onsdagen förra veckan? var la fan nästan så du hade ett ragg där ju! Själv hade jag ju hoppats på att du kunde skriva lite eftersom jag själv inte har så bra minnen därifrån..

 
RSS via nybloggat.se