torsdag, juni 11, 2009

I feel funny

Fortfarande inga jättenyheter i min värld. Men som Babbu i Seinfeld uttryckte så roligt "The wheels are in motion".
Har snackat en hel del med Nicke nu som bor i Oslo och han har rekomenderat mig till sina chefer. Vilket e jäkligt gött. Skickade in mitt CV till dem idag.
Ett säljar jobb som jag sökte till för tre årsedan. Så jag är riktigt sugen på det företaget. Dessutom fick jag veta man får gratis pilsner på fredagar. Om det är sant vet jag inte än men det återstår ju att se.
Jag hoppas att få komma på att få komma upp på interjuv så snart som möjligt.
Det här med arbetsinterjuver var längesen man gjorde. Minns knappt hur de går till. Så alla råd om detta är välkommna.
Fick även avslag på ett jobb idag. Kul att företag i alla fall har mage att höra av sig om man får eller inte får jobben man söker.

Kollade över lite på vilka läsare jag har på denna bloggen. Kom fram till att det är otroligt många från övriga världen som läser den. Så frågan är om man skulle ta och börja skriva alla inlägg på engelska hädan efter. Men det e lite jobbigare men roligt att även resten av världen får ta del av mitt så otroligt spännande liv....

Här är ett klipp jag tycker är helt underbart. Ungen kläcker sånna sjukt roliga kommentarer.



Over and out

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se