tisdag, juli 05, 2005

Av jord e du kommen...

ja nu har vi begravt honom, så nu käns det lite som om man kan lägga allt detta bakom sig och man kan sakta börja gå vidare.
det var absolut inte kul att stå där framme och lägga den lilla rosen på den vita kistan.
Ja det var riktigt hemskt. Men nu känns det som att man kan börja fixa till sitt eget liv lite.

Humm i morgon måste jag ner till arbetsförmedlingen och skrva in mig som arbetslös bara för att få lite pengar av soss denna månad.
För nästa månad räknar jag med att jag kan börja jobba på Creative Minds.
Fan va kul det ska bli, om dom nu inte säger typ nä vi har ångrat oss vi vill inte han nån hjälp.
Ja då får de ju skylla sig själva för det e ju de som kommer gå i förlust, de kommer inte att kunna överleva ett år om de inte för hjälp av mig.

nä nu får vi se när jag skriver nästa gång. jag åker hem till mig nu iaf. hoppas jag har fått internet idag eller kanske jag får det imöra men det återstår att se.

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se