tisdag, december 04, 2007

Bruce Springsteen!

Så var det dags för att utse årets bästa mediesajt. Självklart är det SVD som får den fina titeln detta året. Enlig mig själv så har det varit det självklara valet i flera år. Med tanke på hur de inte skriver massa skvaller och tror nog de aldrig farit med osanningar heller direkt. Men det låter jag vara osagt. Men framför allt inte en massa skvaller som Expressen och Aftonbladet.
SVD vinner sina läsare på seriösa artiklar och bra journalistik.
Samt hur de numera även får läsaren delaktig i sina debatter.
Det är ett stort plus i kanten.

Sen fixade man Bruce Springsteen biljetter med idag. Så jävla gött.
Slapp ju sitta å köa i 40h som vissa andra. La min beställning igår hos genom en kompis. Så gött att man kommer från Tranås där man typ känner alla så man har kontakter. Vilket gör att man slapp köa i 40h utanför nån butik eller sitta ett antal timmar i telefonen.

De hade vist sålt hela 50 000biljetter på 30min sen var det typ slut på sammanlagt 1h och 15min

Ringde Sofia nyss och började samtalet med ”du…. Har lite dåliga nyheter!”
VA?! VAD!? NÄÄÄ DU SKOJAR! DU MÅSTE SKOJA.
Jag: Nä… det gick inte att fixa! Sorry!
Sofia: NÄ SNÄLLA SÄG ATT DU SKOJAR!
Jag: tyvärr
Sofia: men men (helt mållös)
Jag: äh bara driver med dig. Klart det fixade sig. Var ju det jag lovade.
Sofia: SLUTA säker?
Jag: Klart. Typ 600:- ståplats!
Sofia: FAN UNDERBART, TACK TACK FAN VA GÖTT.
Sofia: Lovar mitt hjärta stanna för en stund där. Skojar inte.
Jag: HAHA jag skulle velat se din min där, den hade fan i mig var helt oslagbar.
Sofia: Du får inte göra sådär.
Jada jada

Skulle nästan väntat tills på imon med att säga det. Bara för att få se minen.
Men men whats done is done!

Haha hittade denna filmen på Youtube som PB lagt upp där Hubbe har problem med sina matvaror som försöker rymma.


Nu till det in har väntat på!
Tävlingen är som sagt avslutat och vinnare
Den var väldigt jämn men jag har bestämt mig för att det är……………… Softarn som tar hem det.
Svaren som han gav ser ni nedan
Och porrfilms titeln han gav är: Stock, Cock, and Two Smooking Asses.
Du vinner en middag med mig.
Datum får vi komma överens om nån dag då det passar båda.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis. Min pappa var på hans konsert förra året.

Anonym sa...

men tamara!! Vi orkar inte me dig mer!!

Anonym sa...

?

Anonym sa...

life is hard ;)

man får inte allt man önskar här i livet, ibland sattsar man för högt o då gör de bara ondare när man har lång väg att falla.
Det finns någon där ute för oss alla. Sen att en del har svårare att finna någon som känner likadant är ju livets bästa fel! Tänk va tråkigt om man kunde beställa på postorder någon som var perfekt. Ne de man vill ha måste man kämpa för!

O man kämpar ju inte för lösnummer.
Varför köpa hela kossan när hon ger mjölken gratis?

Anonym sa...

Hm, är det samma "anonym" som gillar smörbyttor eller någon annan? I alla fall har bloggens ägare uttryckt leda vid anonyma kmmentarer, och jag håller självklart med. Skärpning!! Dessutom verkar denna person hysa en enorm förkärlek för floskler, och har visat sig oförmögen att tala klarspråk... Varför är det så?

Anonym sa...

Enbart pågrund av att denna personen är så enormt mycket roligare o trevligare än dig...

Jag håller helt med anonym.. Sen att man blir anklagad av ett psykfall är ju alltid roligt.

//D

Anonym sa...

Så man ska behöva bli mobbad i ett kommentarsfält också, av "folk" som inte ens vet vem jag är, trevligt...

Det ni säger om mig säger oändligt mycket mer om er än om mig.

Pyggme sa...

Nu är det snart dags - ska se honom ikväll. Hoppas att du får en trevlig konsert nästa vecka!

 
RSS via nybloggat.se