torsdag, december 25, 2008

Fick en spermie i julklapp

Kl 12.15 åkte dagens första virre ner. kl 12.40 åkte andra virre ner. Nu 13.15 dags för den tredje.

Den mest oförväntade julklappen jag fick igår var en liten spermie av mormor. Nån likör liknande blandning i vitt format. Mycket intressant julklapp.

Detta kort fann jag och Anders på Anders farsas bil efter att vi varit innen och käkat på McD i lördags. Nästan så man skulle sålt bilen på stört.

Sen har jag fått i uppdrag att se till att få denna bilden signerad. Så får väl bli det till sommaren närhan brukar komma förbi Sverige. För er som inte fattat vem det är så är det Ove Fundin.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag fick oxå en sån spermie i julklapp:) av min pappa=)

Anonym sa...

Incest?

Anonym sa...

Vad är problemet med incest?
Det är väl fan bättre hon knullar me sin egen farsa än en okänd gubbe som är lika gammal som sin pappa?!

Sjukdomar ska hållas inom familjen!

 
RSS via nybloggat.se