söndag, november 12, 2006

olalala olalala tjockhult

Idag e det en riktigt bluesig söndag. Har lirat enbart blues på gitarren idag och så ont i fingrarna nu att jag inte ens kan nudda strängarna.
Men det e så kul å köra enkel blues max 4ackord sen e det bara till att lira loss i en skön blues-rytm. Texten tar man bara och improviserar allt eftersom.

Annars har jag inget att säga denna söndag.

En 5 i top
Citat som prudhamn har klämt ur sig.

  1. -mina katter övar.
    -hummm på vad?
    -underade jag på med, när cess ligger som hon gör och mins bara njuter

  2. Mina katter har möblerat om, blommorna är på golvet och fikusen är död - jag vet inte om jag skall ta det personlig
  3. Jag tror hulken är en omskrivelse för det heteronormativa samhället att vilja synas, och det bästa de jävlarna kom på var att måla sig gröna eftersom det speglade deras tillvaro, uppblåsta, högt värderade på en instabil marknad och svåra att ha med att göra med.
  4. Hur är livet med kronjuvelen då?
  5. Har sett en film nu, vräkt i mig popcorn, löst livets gåta, lärt mig knyppla och satt ihop ett nätverk

2 kommentarer:

Phaeton sa...

mmm, att bli citerad är som att få en erkännelse att man är berömd - men inte vara det.

Icipher sa...

Haha nummer fem var nog bäst!

 
RSS via nybloggat.se