onsdag, november 08, 2006

Sveriges sjukaste blogg

Japp du sitter nu å läser i sveriges sjukaste blogg. Efter att ha läst lite vad min senaste blogg inlägg har handlat om så har jag och mina polare kommit fram till att detta e Sveriges sjukaste blogg.

Det ska den även förbli... orkar inte med att vara som alla andra bloggare å blogga om politik, mode, poker, religion, skvaller och sist men inte minst alla dessa JÄVLA mammabloggar de gör mig tokig. nä tacka vet jag min sjuka blogg.

Komplimanger jag fått under den senaste månaden:
  • Är det du som luktar så gott? (personen böjer sig fram och sniffar) JA det är du... mmm kan inte sluta lukta!
  • Va snygg du var i håret!
  • Snygga skor du skaffat dig
  • Men du har ju en otroligt snygg rygg (kanske den sjukaste kommentaren jag fått)
  • Du är så gullig
  • Hör att du är en bra säljare
  • Du är min favorit säljare
  • Gillar din mustach och skägg det e skitsnyggt på dig
  • Hade jag vart singel hade du vart min direkt
  • Du är så go
  • Du är så rolig
  • Du ska ha detta på dig, det är skitsnyggt på dig
Dagens 5 i topp
Bloggar jag inte orkar med.
  1. Mammabloggar (kvinnor 30+ som skriver om hur deras kids spyr och är jobbiga)
  2. Skitsnacksblogg
  3. Religionblogg
  4. Pokerbloggar
  5. Politikbloggar

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se