lördag, september 09, 2006

Kul fest

Tjoho så kör man en liten snabbis blogg om vad som hände igår.
dagen börja med att jobba sedan fick vi sluta lite tidigare och då bestämde jag mig för att att dra in till jkp och köpa en cool gitarr. men när jag kom fram så hade MB fått en vatten skada så mycket var förstört. Så jag var tvungen att komma tillbaka lite senare så jag återkommer den 25:e och köper den.
Sedan vart det dags att ta party bussen till tranås för att komma igång med "vuxen-festen" allt var mycket trevlig vi åt gott och drack lite sedan tog vi en sväng med partybussen på stan. Efter det var det bara till att softa vidare. Men det är lite som jag befarade... tjejerna är lite påfrestande för nerverna... de är lite väl hipeade i vissa lägen och tjejskriken kan verkligen skära i öronen. men förutom det så är de hel goa tjejer. En av dem heter till och med Angelica.... som för övrigt är min favorit låt just nu med Sinn Fenn. Så passande då att hon heter det... då blir det ju ännu svårare att få det ur huvudet.

Top fem
vad jag inte vill ha just nu.
  1. en dregglande hun i ansiktet
  2. dåligt väder
  3. vinter
  4. piano i huvudet
  5. en tjej med fot svetta

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se