söndag, september 10, 2006

Nu är det över :(

Måste bara säga att denna helgen har vart otroligt kul med mycket fart och fest.
Gårdagens fest var riktigt kul alla släppte loss vare sig de drack eller inte.
Hela kvällen var riktigt lyckad och det vart inte en kort liten fest heller som tog slut när statt stängde.
Tjejerna släppte loss ordentligt satan va kul vi hade det. Men Hanna modde inte allt för bra på slutet spyhink is the shit.
Men vi tar det väl från början.
Efter fredagens lätta berusning vaknade man upp i sängen och kände sig toppen. Gick upp börja bråka lite med lillen och sedan dreggel hunden Casper. Tog mig två toast och ett glas O'boy mmmm vilken kanonstart. Sen gick jag upp till Kolle igen för att se hur de va med de andra.
Vi titta på nån riktigt dålig film Herkules eller nått fruktansvärt dålig iaf. Efter det var det dags att ta lite och käka. När maten lagts sig var det bara till att dra hem och tvätta av sig och göra sig iordning för att börja festa.
Var inte riktigt fart på förfesten utan var mer soft stämning satt och tjöta lite och sänkte en 7-8 prips. Sen bar det av i party bussen ner på stan och in på statt där vi mötte upp alla andra man kände. Givetvis var man kung på dansgolvet. Måste ha fått nått piller i min öl på krogen med för sen var man hipead till tusen jag kunde fan inte ens bli trött... och jag som har så dålig kondis.

Efter statt kom Lövve med partybussen och hämta upp oss han hade kört hem strängnäs tjejerna innan och sedan åkte vi runt och plocka upp massa folk som skulle med på efterfest.
Så det vart ett stort gäng som hängde på. Det var en av de roligaste efterfester som jag någonsin vart på. Var ett jävla ös folk dansa andra stog och rökte och svängde på balkongen och Hanna låg och spydde i ett annat rum. Efter ett tag åkte Glenn Miller - Sing Sing Sing (With a Swing) och då swingde vi loss som bara själva fan. Partade tills klockan 5-6 nått sånt på morgonen med ett sterion på högsta volymen.

Vakna upp idag med sjukt sprängade huvudvärk och kunde inte ens röra mig låg helt förlamad i sängen. Och i detta nu när jag sitter här och skriver är jag inne på min 8:e alvedon men jag tar denna baksmälla med en klackspark för så kul som det var igår har jag inte haft på jävligt länge.

Strängnäs brudarna ni vet hur man ska festa helt klart. Speciellt Hanna... som trodde vi hade varit i lägenheten hela kvällen... minns inte sin utfärd på stan hahaha.
Och sen Helena som lyckades tappa sina nycklar ner i en avloppsbrunn... jag trodde bara sånt hände på filmer hahahaha
Bilderna finns att hitta i min bilddagbok.
Nu måste jag tvätta klart och köpa mig en pizza glo på film och ta några fler alvedon.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se