måndag, november 19, 2007

Facebook Toppar Sökningarna!

Ja så var det dags för ett nytt inlägg igen. Som innan så var det ett tag sedan nu. Men sitter hos en kompis och skriver hon tjatade så mycket om att jag nästan aldrig skriver i bloggen längre. Så nu står hon bakom mig och kollar så att jag verkligen bloggar. Men som med allt annat så går sånt här i perioder. Ibland känner man för att skriva varje dag och ibland nått inlägg då och då. För det mesta är det att jag inte kommer på nått kul att skriva om.

Dagens inlägg kommer handla lite om statistik. Statistik om bloggen och dess besökare. Nedan ser ni de 10 främsta länderna mina läsare kommer ifrån.

  1. Sweden 8 177
  2. United States 106
  3. Finland 93
  4. Norway 70
  5. United Kingdom 59
  6. Denmark 57
  7. Germany 53
  8. Spain 35
  9. Switzerland 29
  10. France 24

Men förutom dessa 10 såg jag att jag fått en besökare från Uganda. Blev lite snopen! Har de verkligen Internet där? En annan kul sak är att jag också fått två besökare från Nordkorea, Det vill säga att min blogg är inte censurerad där. Vilket nästan alla sidor är. Kan vara för att de inte upptäckt min sida än.

Och nu till de mest sökta orden som folk sökt på och hamnat på min blogg. 98% av alla sökorden kommer ifrån google.

  1. facebook 191
  2. mackes blogg 132
  3. mackesblogg 102
  4. per gessles girlfriend åsa 82
  5. tamara täm 68
  6. macke 58
  7. grindhouse 53
  8. pulvermos 28
  9. mackes 25
  10. grosa 22
  11. snosa grosa 22
  12. macke blogg 21
  13. sveriges sjukaste blogg 21
  14. 118100 20
  15. "marcus ljungberg" 17
  16. vad hände 1994 17
  17. macbook 15
  18. porrfilm 15
  19. ranelid 14
  20. blogg facebook 9

Det e de 20 mest sökta orden.
Sämst är att jag inte kommer högst upp på mitt egna namn. Får vi fixa till på nått sätt.

Läste förut att ett nytt msn-virus har upptäckts. För står inte varför folk inte lär sig att man inte ska tanka ner en bild om man inte bett om att få en från kompisen eller att klicka på nått när kompisen på msn helt plötsligt skriver på engelska. Råder också alla till att byta dator till en Mac så slipper man mycket skit. Finns väl ett och annat virus även till Mac med. Var nått som kom för nått litet tag sedan. Men säger som Marthina (som själv fick ett virus förra veckan) ”vad är syftet med virus egentligen?” ”är det verkligen så kul att förstöra för andra?” är väl lite beredd att hålla med där faktiskt.

Sen har Matte skaffat facebook igen efter att först lagt ner det hela (med anledningar jag inte nämner här). Men nu e ha igång igen. Vi säger väl Welcome backe Matte!

Haha nu har Carols utbrott blivit en ringsignal med. Tyckte det var ett klockrent utalande han gjorde. Behövs mer sådana människor inom politiken. Fler som säger rakt ut vad de tycker om andra. Tänk om vår kung skulle göra det vilket liv det skulle bli. Så får man ju inte säga… eller?
Skulle vår kung säga så är han värd den platsen han har idag som kung.

Känns som att detta inläget börjar bli rätt långt. Låt se kommer jag på nått mer att skriva om? Humm tänker så det knakar! Personen som hänger bakom mig tycker det räcker.
Vi får se när nästa inlägg kommer. Kanske imon kanske nästa vecka vem vet.



1 kommentar:

Anonym sa...

Här är ringsignalen helt gratis

http://www.multigames.com/ringtone/Por_qu_no_te_callas_-yXxMzhRE?a=ap

 
RSS via nybloggat.se