tisdag, november 20, 2007

Porrfilmstävling!

Haha ja hittade denna artikel om ungdomar och dess syn på porr. Kan ju säga att det var inte nått oförväntat resultat i undersökningen. Tror inte heller forskaren blev speciellt överraskad heller.
Vi vet ju att unga får ett lite större kroppskomplex och att tjejer inte tycker lika mycket om porr som killar. Måste vara ett rätt kul ämne å forska inom.
Så jag var tvungen att göra en lite lätt undersökning själv.
Ställde 4st enkla frågor till de jag hade en konversation med på msn under skrivandets stund.
Nedan ser ni deras svar:

1. Vad tycker du om tillgängligheten till porr? jämför när du var liten med dagens sätt
tjej 1:
Inte så att jag kollade på porr när jag var 'liten', men den fanns ju överallt redan då. tv1000, internet osv osv. Nu är det ju fritt fram, söker jag på porr så får jag miljontals träffar liksom. Inga problem. Filmer,tidningar,nätet,i mobilen, på tv, all over. allt har blivit så mycket friare.

Softarn:
Lättare ja, men det är ju å andra sidan lättare att få tag i all annan media, film osv med.

DonThomaso:
När man var liten var det ju tidningar som vissa kompisars farsor hade
2. Berätta lite kort ditt första möte med porren. hur gick det till. vad tyckte du?

Tjej 1:
Mitt första möte med porren måste ha varit tv1000. jag var inte alls gammal men det vart väldigt fascinerande måste jag säga. en ny värld öppnade ju upp sig. det kändes riktigt olydigt att titta på det samtidigt som mn verkligen inte kunde låta bli. sen var man fast, jakten på en bra porrfilm, bara en liten kort del av en porrfilm, vadsomhelst egentligen, började. Sen har det väl gått i vågor.

DonThomaso:
Var väl nån polares tidning antar jag. Det var väl coolt

Softarn:
Spännande.

3. Vad inom porren tänder ni på?

Tjej 1:
Men kära nån..dum fråga.
Som med all annan film så går jag igång på det som är BRA. bra filmat,bra regi,bra skådisar osv. Eftersom jag är bi,surprise,så är det en del girlongirl filmer som jag gillar extra mycket men vanlig hederlig svensson-porr funkar också utmärkt. Hatar därimot sketna 'nu knullar vi och tjänar pengar på skiten stöna så mycket som möjligt'-filmer.

DonThomaso:
Ja man tänder väl på det man tänder i vanliga fall. En naken kvinna
Softarn:
Inga sjuka saker om du är ute efter det McCracken. (McCracken = Mackes alias)

4. Skulle du kunna tänka dig att medverka i en porrfilm eller göra en film eller nått annat inom porrindustrin?

Tjej 1:
Men nej,jag vill inte medverka i någon porrfilm. privat kan jag göra det men inte för något som kommer gå ut till allmän beskådan. lite privatliv vill jag ändå ha kvar + att jag väljer att gärna ha ett förhållande med dom jag har sex med.
för min del så känns det bra moraliskt fel. även om man säkerligen ser även det som ett jobb efter ett tag. jag ser det fortfarande som utnyttjande av kvinnor, även att många av de största inom porr säger att det inte är så, både män och kvinnor då.
Softarn:
Skulla hellre gör nån annan film, vill hur som helst inte delta i en porrfilm.
DonThomaso:
Aha.. nja. Kanske. Om man slipper ha med sitt huvud i bild så ingen känner igen en

Nu tänker jag sätta ihop en liten tävling här.
Regler:
Ni ska svara på dessa frågor! Sen ska ni komma på den sjukaste Porrfilms-titeln ni kan komma på. Antingen nån ni hört eller sett eller en helt egen påhittad.
Bäst svar och kreativitet vinner!


Pris!
Är just nu hemligt. Men det e inget dåligt pris. Maila mig era svar på min mail finns under Profil längst upp på sidan.

Offtopic:

Är det inte bättre att investera i en plastgran man kan använda år ut och år in?
Nu kommer även den sista Harry Potter boken på svenska

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ett Citat är en citering av vad någon skrivit, eller sagt. Ett Citat skall aldrig redigeras, eller manipuleras.

Citatet av mitt svar vilket löd "Spännande." i texten, skall i korrekt form vara "Spännande. ;)"

Så... Nu vet ni det. Jag ville bara påpeka detta, då jag inte fick min vilja med att ha med smilien, igenom.

Anonym sa...

haha har sett båda filmerna som du lagt upp covers på....
nu till mina frågor:

Hur ofta kollar DU på porr?

Vilken sorts porr?

Skriver du inte om din hemmagjorda porr film för?

När ska du lämna tillbaka dom 30 porrfilmerna som du lånade av mig?

Varför i helvete var 2 sidor ihopklistrade i senaste ellos katalogen som du hade me dig till jobbet idag?

Varför går du alltid på toa varje halvtimma på jobbet för?

Har din klamydia gått över?

Köpte du nya kondomer i förgår? Dom du hade var ju 5 år gamla!

/D

Anonym sa...

Haha man undrar nästan hur många bögporr-rullar den där Sven o Bög konsumerar under en veckas gång.

/Red

Anonym sa...

fortfarande inget nytt inlägg?? sluta runka framför dina porrfilmer nu hunken... bara för att du är singel så behöver du inte sitta o deppa för de...
du kan få låna lite av min doft så ordnar de sig;P haha

/D

Anonym sa...

Mina röster går på.

Doktorn kan komma!
In Diana Jones
Lara Cock AsRaider
Full metal fucket!

Hypnotix sa...

Hur kan ja medverka i en porrfilm ja har kikat igenom hela nätet men har ej funnit något som leder mig in i rätt sida så om någon kan hjälpa mig här till några sidor där ja kan bli uppdaterad om hur jag kan gå tiull vääga för att vara med i en porrfilm....

MVH tack i förhand

 
RSS via nybloggat.se