tisdag, juni 03, 2008

Bästa sommarjobbet ever!

Ni har säkert sett min annons på höger sida. Är faktiskt jag som har gjort den. Det är inte vem som helst som får annonsera på min blogg. Har tackat nej till många bra erbjudanden... För på min här ska det vara exklusivt att få annonsera. Lite VIP om ni hajjar vad jag menar.

Måste bara säga att kan man få ett bättre sommarjobb?
Åka ner till Magaluf och få FRI tillgång till sprit och mat och säkerligen en heldel party med.
Det enda kravet är att du kan laga mat. Hur svårt kan det vara på en skala mellan 1-10?

Hade inte jag haft jobb och tyckt att jag måste ha några veckors semester så hade jag åkt ner utan tvekan.
Sol, värme, fest, tjäna pengar och massor av lättklädda och heta brudar. Kan ju inte bli bättre.
Måste erkänna att jag blir lite avundsjuk på den som får jobbet.


Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se