söndag, juni 01, 2008

Kataude mashin gâru!

När jag vaknade i morse kollade jag klart på de filmerna som jag somnade ifrån igår.
Måste verkligen rekommendera en av följande två filmer.

Den första filmen som jag inte tänker rekommendera är Superhero movie. Jag hade trodde den skulle vara riktigt rolig som många andra parodier brukar vara. Men detta var nästan pinsamt dåligt. Fanns ett par enstaka roliga scener i filmen som man skrattade åt. Det var självklart de scenerna där Leslie Nielsen var med. Som det klippet jag lagt med här.
Filmen är inte mer än 1h10min lång vilket naturligtvis klassar filmen i B-filmskategorin (om ni minns mitt inlägg om det).
Jag rekommenderar starkt att ni inte ser den filmen helt enkelt av mig för den #av#####.



Däremot vill ni se en riktigt blodig film kan jag starkt rekommendera The Machine Girl (Kataude mashin gâru)
En Japan-rulle som heter duga. Tror det är en anime-serie som blivit Otecknad film men låter det vara osagt. Den handlar om hämnd… som så många andra filmer. Men den är gjord i härlig grindhouse-anda och är mycket mer blodig än Kill Bill.
Vill ni bara se en film som ni inte behöver fundera på så mycket är denna perfekt. En bra dagen-efter-film helt enkelt. Jag ger denna filmen ###av#####.



När detta publiceras ligger jag ute i solen och gottar mig.
Tycker ni bord gå ut i solen med och njuta av det fina vädret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du jobba på Mallorca i sommar?

E4an Bar & Restaurang på Mallorca Magaluf söker kock omedelbart! Fram till slutet av sep.
Fri bar och fri mat! Vi hjälper till med boendet!

Maila din ansökan till info@e-fyran.com
e-fyran.com

 
RSS via nybloggat.se