måndag, juni 02, 2008

Såhär ska det se ut!

Har varit en helt underbar dag idag faktiskt. Började med att vi hade vårt morgon möte ute i solen idag på jobbet (kan dagen börja mycket bättre?). Sedan vart vi indelade i helt nya team på jobbet också väldigt spännande.
Mitt nya team består av:
Marcus (dvs. mig)
Valli (C)
Carro
Nathalié

Ensam kille i mitt team OYEA! vi är inte många killar kvar på jobet nu. Två slutade faktiskt i fredags Matte och Tompa.
Men vi måste komma på ett bra lagnamn till oss fyra och det tänkte jag ni skulle hjälpa till med!
Sedan har dagen bara fortsatt perfekt efter att jag hamnat på min nya plats och smällt in en hyffsad order. Var det i princip redan dags att gå hem. Nu ska jag ner till gymet och snygga till mina bröstmuskler hade jag tänkt mig.

Så här ska det se ut varje dag året om (se bild). och i bakgrunden ser ni lite smyg reklam för PBs blogg.

over and out

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, tack för smygreklamen. Här har du en platsannons förövrigt. Spride den till så många du kan!

Vill du jobba på Mallorca i sommar?

E4an Bar & Restaurang på Mallorca Magaluf söker kock omedelbart! Fram till slutet av sep.
Fri bar och fri mat! Vi hjälper till med boendet!

Maila din ansökan till info@e-fyran.com
e-fyran.com

PB

Anonym sa...

Klockren annons. Den vill jag kunna använda!

PB

 
RSS via nybloggat.se