måndag, oktober 27, 2008

It's alive again!

Åter igen har mitt hjärta fått ett nytt liv.
Jag har hittat något som fått den mörka hösten att bli lite ljusare. Vet inte om man ska kalla det kärlek vill inte kalla det för det riktigt än, men det är en bra början till nått som kan bli ännu bättre om det får gå som jag vill.
Har tillbringat helgen i ett hem som är så fullt av kärlek och skratt. Det är nått jag inte fått känna på länge (om ens någonsin). Man kan inte mer än bli rörd och otroligt varm i kroppen när man tillbringar tid i det hemmet.
Vist alla hem har ju sin vardag, men detta är ändå lite mer speciellt än andra.

Nu vill jag bara hoppas på att det går som jag vill. Jag tänker inte rusa fram som jag har gjort allt för många gånger förr. Då har det aldrig slutat väl. Det har alltid slutat med att man kraschar rakt in i väggen. Det får inte detta göra, jag vägrar låta det hända.
Jag känner ändå att den senaste tiden har jag haft sånt otroligt flow i mig. Mycket grejer som gått min väg nu.

Idag passar Uffes låt ”hon gör mig galen”

2 kommentarer:

Anonym sa...

va kul för dig!!! givetvis skulle jag gärna vilja vet vem den hära tjejen är... nyfiken som jag är :-)

Anonym sa...

Jag är så avis på dig!

 
RSS via nybloggat.se