söndag, november 23, 2008

En Stormig Natt!

Så var snart även denna helgen till enda. I torsdags hade vi lite afterwork med jobbet. Det blev allt ifrån tacos med dricka till och en hel del Singstar och Guitar hero. Själv så är jag inget större fan av Singstar men efter en hel del öl och vin kan även jag sjunga som en gud i den micken.
Det var i alla fall mycket trevligt och det vart inte allt för sent heller. Var väl hemma vid elva tiden. Men blev lite små segt att jobba dagen efter.

I fredagskväll hade jag inte tänkt göra något överhuvudtaget, min tanke var att bunkra in mig i min lägenhet hela helgen och inte gå utanför dörren. Men så blev det såklart inte. Utan blev bjuden på en mycket god middag och senare på kvällen vart det idol och Singstar..... igen. Men vi hade mycket trevligt även om man inte gillar singstar. Dessutom är hon så över jävligt på det med så man fick ju stor spö hela tiden och det gjorde det ju inte roligare men men.
Lördagen var däremot som jag planerat den. Kom hem ganska tidigt och handlade lite mat för att kunna klara helgen. Sen var det bara till att få ner några filmer man inte sett samt några man redan sett men vill se igen.

Nu hörde jag att det skulle bli storm igen. Var en kategori 2 varning eller vad det heter.
Måste hitta på nån mat och laga till.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se