onsdag, januari 21, 2009

Filippinerna.... väldigt snart

Ja nu är nästan allt klart inför resan. Det jag kan checka av nu är följande saker:

  • Flyg - Bokat
  • Transfer - Limo bokad från Manilas flygplats till lägenheten.
  • Boende - Bokat de 4 första dagarna i en lägenhet i Manila.
  • Visum - Inskickat väntar bara på ett OK
  • Pass - Fixat men just nu har Filippinska ambasaden det för att stämpla ett OK i det
  • Dykningen - Bokad
  • Destinationer att se - Bestämt: Manila, Cebu, Bohol och säkert nått mer om jag får tid över.
  • Skall göras där - Dyka, shoppa, fiska, äta gott, slappa, se en vulkan.
  • Valutor - Är beställda Pesos och Dollar hämtas ut i hämtas ut på lördag.
Inte fixat än
  • Resväska - Köper en ryggsäck på lördag
  • Kamera - Inhandlas också på lördag.
  • Medicin - Handlas snart
  • Packning - Fixas dagen innan.
Skall försöka hålla bloggen uppdaterad undertiden jag är ute och reser så ni kan få se lite foton och vet hur jag har det. Det kommer bli många inlägg utan åäö.

Hittade dessa filmer när jag sökte runt lite på dykolyckor på youtuben.
Man blir lite små skraj men va fan skulle man dö där nere så dör man ju i ett paradis.

Denna är riktigt otäck varnar kännsliga tittare:


Vet ifan om jag tänker utsätta mig för detta:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt, önskar jag kunde åka med!!!

Anonym sa...

Jo ett tips på vart du kan åka är en av asiens finaste stränder som finns i ön Boracay i Filippinerna ett turisplats, Det är riktigt underbart där o du ska ju åka när det är regnperiod som min familj oxå ska men i boracay så regnar det typ aldrig där? kanske nåt för dig? du kan söka lite på google om du skulle vilja veta mer! Hoppas du fåre bra // Nån random ;p

Anonym sa...

OJ sorry såg nu att det var skrivit år 2009 HAHAHAH so seeegt sorry xDD

 
RSS via nybloggat.se