torsdag, februari 26, 2009

I Cebu city

Ja nu har vi lamnat Moalboal efter 6dagars festande ochh dykande.
sag mina tva forsta hajar i forrgar. Javligt haftigt. Den ena var en liten revhaj pa ca 2m lang, detn andra var en Witheshark pa ca 3,5m lang. Sen har jag sett en jakla massa annat med i havet ute vid pascana on.
Nu har vi spenderat en natt i Cebu City och var ute och festade till kl 7 igar. Borjar bli javligt sliten. Chris och Alex hade vist hittat hit med och bor pa samma hotell som mig och emil. I natt kommer vi flyga tillbaka till Manila och Emil flyger hem till kungming (stavning) och jag tar min tur vidare till en partystad som heter Angeles City i nagra dagar. Chris och Alex kommer ocksa aka dit men de kommer nandag innan jag aker hem till sverige igen.

Dagens visdomsord ar: You got to lick it before you stick it.
Dagens eftertanke: Are Good men hard to find or are hard men good to find.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se