tisdag, februari 17, 2009

Skitiga Manila

Da var det dags for forsta inlagget och den forsta uppdateringen till er alla.
Forst och framst gick resan ner hit otroligt smart fritt. Pa flygplatsen i amsterdam Motte jag enSvensk som ocksa skulle ner till manila sa jag behovde inte oroa mig sa mycket over att hitta ratt pa flygplatsen. Han bor vist har nere med sin flickvan. Han jobbar pa natt man kan likana med Manpower eller montico fast med bara sjoman. Iaf fick jag en massa nyttiga tips av honom pavagen ner hit. Fick aven hans visitkort ifall nagot skulle handa mig har nere. Kanns skont som fan faktiskt.
Kan ju saga att manila ar ta mig fan den skitigaste stad jag varit med om smogen gor sa att man knapt ser solen ordentligt. Men vafan kommer bara vara har en dag till inna jag aker ner till cebu och dyker jarnet.
Nar jag landade i manila hangde jag med nagra roliga osterrikare efter som jag inte hade ordnat natt hotell. Har nu vist hamnat pa ett hotell valdigt nara Manilas Red Light Destrict. Haha lite sma kul faktiskt dock gar jag inte ut sjalv har pa kvallen lite val mycket att utmana odet. Det finns en bevapnad vakt utanfor varje butik har. Och nar man gar in i ett SM-mall ar det helt sjukt fint. Sa jakla rent och snyggt sa tak vaggar blanker. Nu maste jag avslkuta innan min tid tar slut har.
pa aterseende alla glada monster diggare

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se