fredag, februari 13, 2009

Philippines here i come!

Japp, nu är snart dagen D här. Imon vid den här tiden sitter jag på ett plan som tat mig ner till det vackra och varma filippinerna.
Jag är så nevös just nu att min puls går i 140. Men har fått i mig ett par öl och en liten jäger samt en liten virre. Så har börjat lugna ner mig lite nu. Hjärnan är lite bortdomnad. Så känns rätt skönt.

Jag ska försöka hålla er så uppdaterade jag bara kan genom denna bloggen under min resa.
Dock tror jag ni får räkna med många inlägg utan ÅÄÖ.
Den 17:e kommer Börjesson ner och hälsar på i en vecka med innan han måste åka tillbaka till Kina igen. Det kommer bli jävligt kul. Börjesson och jag brukar ju har hur kul som helst när vi hittar på nått.
Lär bli mycket festande, dykande och rent slappande. Sen fick jag ett paket kodisar av jobbet med... så ja det lär väl bli en del sånt där nere med. MEn fick varningen att jag nu inte skulle ner dit och kära ner mig i nån nu. Det kan jag nog lova att jag inte kommer göra heller även om jag har mycket lätt för att kära ner mig i folk.
Nä nu ska jag svepa en virre till och se till att göra mig mentalt redo för mitt mandomsprov.

See u on the other sidde of the world.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en jävligt trevlig resa!!

PB:)

 
RSS via nybloggat.se