söndag, juli 31, 2005

Jag vill!

Äntligen skiner solen igen.
Har Faktiskt saknat den nu i några veckor. Men nu har den mod nog att bryta sig igenom målen.

Hoppas det blir lite värme med ifos är det ju 20° ute fast det är ju i solen det.
Nä 20° i skuggan och 28° i solen då mår man bra.

Men ska väl inte klaga när det har regnat i flera veckor nu.
Och när solen kommer fram åker även sommar skivorna fram.
Lite Beach Boys - Wouldn't It Be Nice, Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising, Undertones - Teenage Kicks, Gyllene Tider - Juni, juli, augusti och givetvis Gyllene Tider - Billy mmm när man hör den låten vill man ju bara dra ut i världen och upptäcka allt coh se hur stor den är.

Men så har man ju sånna polare som inte vågar göra sånna saker. Fråga mig inte varför...kanske för att de fortfarand bor hemma eller nått. De har inte sätt möjligheterna än. Det är knappt de vill åka utanför stads gränsen å festa och sånna saker.
Nä lite mer wild tiger i dem så vågar de nog sen.
Och om man nu lyckas få iväg dem så ska allt vara så planerat och det får inte vara några skit ställen och sånt, de ställer alldeles för höga och framför allt dyra krav.
Inga vandrarhem här inte...nä det ska helst vara lyxhotell eller mins 3star hotell.

Ja det är väl så naiv man blir om man fortfarande hemma.
Grabbar jag säger bra flytta hemmifrån så fort som möjligt och helst av allt bör ni flytta ifrån den där jävla staden. Bara för att ni ska få se lite mer och se vilken jävla skit stad ni bor i.
Med alla ytliga och äkliga människor i den staden det är äkligt bara när man tänker på det. Jag är så jävla glad över att jag flyttat där ifrån.
Så jag fått se hur mysigt det kan vara i andra städer.
Jag kommer snart att flytta vidare, och det får bli mer söder ut.
Jag funderar på att flytta till London ett litet tag typ ta å plugga lite eller ta nått litet jobb där.
Och sånna saker blir så mycket roligar om man är några polare som åker ner och livnärar sig där nått år eller så.
Skulle ju vara skit kul.
I Lonodon finns allt.

Jaha nu har man ju skrivit lite grann kommer inte på nått mer att skriva om här.
Men jag ska ta och skriva in nått i
Så.Ska.Det.Låta! och sen kanske ut en sväng i den underbara solen innan den försvinner.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se