måndag, juli 11, 2005

Vit helg

Ja jag vet att jag inte har skrivet på typ 3 dagar men det har inte hänt nått som varit värt att skriva om.
Har haft min första vita helg på 8 veckor nu (fan va skönt) polarna vart lite snea för att jag inte hängde med ut.
Men Jag kände att jag var tvungen att hämta andan ett tag.

Sen har man även ringt soss och bokat en tid.
Men fick ingen tidigare än 1 aug, då räknar man ju med att ha fått sitt jobb.
Men man kanske får pengar för denna månad med, ja vad vet jag.

Sitter just nu och diskuterar rakmetoder med en polare (i brist på annat).
Fast skulle väl hjälpa till 2st kompisar att flytta sen. Det kommer att bli jobbigt i denna vämen (28°) lungt att man får värmeslag.

Dagens låt: The Clash - 1-2 Crush on You en otroligt bra låt och sen givetvis denna med The Clash - I'm so bored with the USA denna håller än idag.

Just det ja har ju hunnit med å se Sin City och War of the Worlds med.
Sin City var Skit bra den bästa jag sett på länge. Rekomenderar den starkt spring och se den nu!
Men däremot War of the worlds var faktiskt en liten besvikelse den e absolut inget måste å se.


CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se