söndag, juli 31, 2005

Vilken film!

AHH det var skönt. Såg på Die Hard nu på 3:an, det var längesen man såg en riktigt fet actionfilm.
Det var precis vad jag behövde kände jag. Det är helt otroligt hur en människa kan slå sig så mycket och fortfarande stå på benen.
Jag står fast vid mitt beslut om att alla bra action filmer gjordes på 90-talet.
Har inte sett så många bra filmer som är gjorda på 2000-talet. Eller snarare bra renodlade actionfilmer.

Satt å funderade lite på ifall man skulle bli författare. Det skulle vara riktigt kul att skriva en bok. Fast kom jag och tänka på hur lyckas de fylla ut en hel bok på 300-500 sidor. Om jag skulle skriva en skulle jag typ bara hamna runt 100 sidor.
Men det vore rätt kul att skriva en grymm bok, en thriller eller en rysare.
Stephen King och Jan Guillou.
Guillo´s böcker är sånna man faktiskt orkar läsa ut det gäller även King.
Men King´s böcker brukar jämt ha sånt dåligt slut.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se