onsdag, juli 27, 2005

Ont om CASH!!!!

Japp nu har jag tagit platsen på utbildningen i Jönköping.
Jag börjar den 22 aug (om jag inte får jobb).
Men nu känner jag mig pluggar sugen och alla jag känner säger att jag gjorde rätt val, ja det återstår ju att se.

Fan gjorde ett konto utdrag idag och såg att jag inte har råd med hyran för denna månad.
Jag måste låna pengar (fan va hemskt) hatar att låna pengar såg att jag var tvungen att betala el räkningen med nu.

Vad ska jag göra, man kan ju alltid råna en bank det vore fint.
Men så fort man fått igång CSN får man en fast inkomst igen och jag behöver säker inte låna så mycket.
Sen tycker jag att jag borde få från soss med för denna månad annars e det riktigt illa.

JAJA det löser väl sig alltid, det brukar det göra.

Dagens låt får bli Jerome Patrick Holan/Chuck Berry - You Never Can Tell

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se