måndag, februari 04, 2008

Ett inlägg om Doggy!

Okey så har man varit och tränat idag med.
Vägde in mig med idag ligger fortfarande på 73kg vilket e helt ok viktmässigt.
Får se hur mycket jag kommer gå upp under denna träningsperioden.

Passet idag innehöll träning av armar, axlar, mage och bröst.
Körde riktigt tungt också så det verkligen känns att man har tränat imon. Kommer troligen vakna med världens värk i biceps och triceps. Magen kommer nog inte kännas allt för mycket.
Bröst å axlar lär kännas med. Men det e bara gött då vet man att det ger lite verkan.

Får se om man ska ner imon med och kanske bara simma lite. Men beror helt på hur det känns i musklerna.
Kosten idag blev som igår kyckling och ris direkt efter träningen.
Snackade lite med Crille om det där förut. Han tyckte jag skulle köpa sånadär proteinbars för att ta direkt efter jag tränat samma gäller Gainer. För att få i mig mycket protein och den biten. Sedan efter några månader att jag även börjar med att ta endel Kreatin.

Haha läste att Doggy kände sig utanför när han inte blivit omnämnd i nått inlägg på länge.
Jag har faktiskt lovat att skriva nått om honom rätt länge men det har inte blivit av.
Frågan är vad man ska skriva om honom.
Har ju en favorit grej som jag aldrig sett någon annan lyckats med mer än han. Sånt killar bara kan drömma om att göra. Vi hade varit ute och festat någon fredag eller om det var lördag kommer inte ihåg. Men anyway vi var på väg hem han, jag och Tompa. Varit en riktigt skön kväll vi var lagom runda om fötterna alla tre men Tompa var som vanligt fullast. I en dörr port sitter två tjejer å hänger. Doggy som inte fått med sig nån brud från högland (vilket även det är ovanligt) ryter till åt ena tjejen oh spänner ögonen i henne och pekar med hela handen, repliken lyder ”DU!! Ska med hem”. Hon tittar lite oroligt upp mott Doggy och säger med nervöst darrande röst ”umhum okey…. Vilket håll ska du åt” Doggy (mannen med flyt) pekar åt rätt håll och hon säger ”okey” medans hennes hennes vän som inte alls e med på nåterna och fattar tyck ingenting. Det ända hon får fram är ”VA?! Ska du verkligen gå med han hem?” hon svara ”ja vi ska ju ändå åt samma håll!” där efter säger hon hejdå och hänger med Doggy hela vägen hem.
Kanske en av de sjukaste uppraggnings teknikerna jag sett. Men fan va kul vi haft åt det i efterhand.
Hoppas du blev nöjd nu Doggy!

1 kommentar:

Anonym sa...

för fan!!!!!!
bytt namn till mästarn på alla ställen där doggy nämns!! för fan tänk om folk googlar mig:P haha

 
RSS via nybloggat.se