onsdag, mars 19, 2008

Papigoja som har mobilabonnemang!

Nä nu är det fasen i mej dags igen att skriva lite. Jag måste ju ge er lite uppdatering på hur min träning nu går.
Kan börja med att säga att jag numera är uppe i 4dagar i veckan som jag tillbringar på gymmet. Fast den senaste veckan har jag inte kunnat träna för jag e störtförkyld och igår hade jag till och med feber.

Det kryper i hela kroppen på mig. Kroppen vill att jag ska ner å röra på mig och snygga till mina snygga muskler. Men hälsan säger att jag bör stanna hemma och ta det lugnt tills jag kan ge 100% igen.
Och så får det bli!

Vad har mer hänt i mitt liv de senaste månaderna? (hatar när jag inte är lika aktiv i bloggen längre)
Det har börjat 3 nya på jobbet och en av dem har redan satt sin första order. Kul som fan med lite nya ansikten. Sånt som kan behövas mellan varven (inte för att man tröttnat på de andra men men.).

Apprå på träningen å har jag även börjat lägga om kosten rätt rejält med. Mycket mer nyttig mat och dessutom vid rätt tider. Kommer inte bli mycket påskgodis detta året… Men ska jag vinna utmaningen så är det så det får bli.


Galen kille som till och med tecknade mobilabonnemang i sin papegojas namn.

Just det fick en ny vän på facebook idag, det var en tjej i från Utha! jag känner ingen som bor där... och denna person som addat mig känner jag deinitiv inte. Hur hon lyckats hitta mig i facebook djungeln är lite av ett mysterium.
Men kul detta ska jag spåna vidare i. Vem är denna person? hur hittade hon mig? och varför adda mig?
ja jo jag vet att jag är jäkligt snygg så kan nog vara därför.

Dagens låt är Gå ut och va glad med Ulf lundell!
Dagen ord: Transmute

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då är du ju värsta biten snart mackan! du måste rappotera och säga hur det går!

Anonym sa...

Nog så intressant, men du behöver slipa ditt språk ordentligt. / Per, Malmö

 
RSS via nybloggat.se