söndag, mars 30, 2008

Jag är snart ekonomisktoberoende!

Sorry att jag inte har hunnit uppdatera er på vad som hänt under helgen. Men härrunning kommer en lite sammanfattning.

I fredags startade vi av helgen med lite afterwork och senare in på kvällen led det vidare in på poker. Kvällen avslutades med att jag somna in i min soffa och sov fram tills kl 8. Har börjat att vakna riktigt tidigt på helgerna nu. Vet inte varför med gött är det. Känns som att helgen är lite längre då även om man inte gör nått vettigt. Gött gött gött.

Idag har jag varit ute och sprungit i en timme i det vackra vädret. Var lite småkallt men höll man bara tempo så gick det bra.
Är så skönt att vara ute och springa gör det hellre än att springamilliondollars på de meningslösa rullbanden på gymmet. Det är många funderingar och drömmar som far genom huvudet när man är ute och springer med. Det är då man kommer på de grymmaste idéerna och lustigaste funderingar.

Några drömmar jag har just nu:
  • Vinna på Lotto eller nått liknande
  • Bli ägare av ett multimiljon-företag
  • Hitta en vacker kvinna eller skaffa mig ett harem.
  • Köpa mig ett slott i Skottland
  • Skaffa mig en kilt
  • Bo på en yacht i Spanien
  • Kunna flyga
  • Resa till USA: Miami, Las Vegas, New York
  • Cykla genom Europa
  • Bli en Rockstar.
Många drömmar endel av dem fullt möjliga ochWall street andra helt omöjliga.
Många av dem är inte lätta att uppnå men fullt möjliga.

Ja jag vet! Många av mina drömmar handlar mest om att bli filthy rich. Men har man massa pengar så blir man lycklig så är det bara ett faktum i dagens samhälle. Sen är det väl en del annat som väger in för att kunna bli komplett lycklig men de sakerna har jag redan så det enda som saknas är den ekonomisktoberoende biten som inte finns än.
lion
Oj en lite flicka vart nästan uppäten av ett lejon idag. Tydligen är skadorna livshotande.

Snart är det nymånad det kommer bli skönt. Dessutom kommer Jens tillbaka igen. Hur kul som helst och han ska inta platsen bakom mig. För jag sitter på hans gamla plats just nu. Roligt att få nån mer som är lika insnöad på Varan TV som jag.
Nu blir vi ett riktigt grabbteam med jag, Matte, Nicke och Jens.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se