tisdag, mars 25, 2008

Rent a Negro!

Åh va skönt! Nu har man varit nere på gymmet och pumpat i ca 1,5h. Körde ganska lugnt idag med tanke på att jag varit rätt förkyld och inte tränat på ca en vecka. Men allt gick bra jag körde armar, axlar samt bröst.

Nu känns armarna helt svullna riktigt skön känsla.

Och så var det våffeldagen idag och inte en enda våffla. Borde införskaffa mig ett våffeljärn så kan jag göra våfflor när jag vill.

Hittade riktigt rolig sida förut idag. Tror dock den är på skämt, men skulle inte förvåna mig om det var en seriös sida.

Hitta denna intressanta undersökningen SVD nyss. Låt se vilka krav jag uppfyller av de som krävs.

  1. Goda gener, vilket bedöms utifrån fysiska aspekter
  2. Resurser
  3. Viljan att skaffa barn och bli en bra förälder
  4. Lojalitet och hängivenhet.
  1. Ja på den första får jag ju svara ja. Mycket god fysik och gener.
  2. På nummer två samma där japp helt ok. Men kommer ha betydligt mer om ca 6år
  3. Och på 3an enkelt. Absolut!
  4. På nummer 4. Självklart.

Så detta gör ju mig till en riktig idealkille. Det e ju coolt, fast det viste jag ju redan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Männen däremot väger inte in sina egna egenskaper på samma sätt när de söker efter en partner". Verkar som att det stämmer in rätt bra på dig...

Anonym sa...

Hittadeen sida du kan lägga upp dig på

www.Rent-a-tramp.nu

Anonym sa...

www.rentageek.com
www.rent-a-clown.com

Alles perfekto for u HUNKEN

 
RSS via nybloggat.se