torsdag, juni 28, 2007

Jag tror Steven Seagal äger TV6!

Skat-jävlen tycks ha hittat en skat-kvinna nu såg dem utanför fönstret förut. De såg ut att ha det väldigt mysigt ut trotts att det blåser så förbannat ute.
Men hoppas att detta betyder att han kommer vara tyst resten av sommaren och de inte får en massa ungar i körsbärsträdet utanför.

Sitter och tittar på Dödsmärket på 6an nu en klassik Steven Seagal-Film. Så slog det mig att 6an fd Ztv visar otroligt många Steven Seagal-filmer. Asså över 40% av de filmern de visar är hans filmer. Tror det beror på att Steven Seagal äger 6an eller att den som sitter och väljer filmer är värsta fanet av honom eller att de inte har råd med att visa så många andra filmer.
Tror mer på min tiori om att han äger kanalen skulle inte förvåna mig är nog inga andra som vill visa hans filmer i sina kanaler hahaha. Men han e så jäkla grym enligt mig.




Powered by ScribeFire.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se