måndag, juni 25, 2007

Kan ingen skjuta den kåta skatan!!

Ja så imorse när jag vaknade jag som vanligt innan klockan ringer. Den ska ringa kvart i sju vaknade kvart i 6.... pga den där jävla skatan som sitter å skriker på skat-tjejer. Dagen kan ju inte starta på ett bättre sätt knappt.



En liten funderinga jag fick när jag var nere på stan förut och köpte nya strängar till min gura samt betala av det sista på mina glasögon. Påväg hem från stan så gick jag förbi ett par duvor. Har ni tänkt på hur duor vickar framåt och bakåt med sina huvuden när de går om kring, Började fundera på varför de gör det. Ökar det deras balans eller går de snabbar ju snabbare de vickar på huvudet? är det nån som vet varför de gör det så skriv och berätta varför!



Lite roliga sökord folk har sökt på för att komma till min blogg:



ölhävar tips

dragan joksovic

"kan jag bli den jag var igår"


Dessutom så glömde jag för engångskull inte köpa O'Boy så nu ska jag ta mig ett stort glas O'Boy.



Powered by ScribeFire.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se