lördag, juni 23, 2007

Sökord

Så har det varit midsommar igen. Vart en riktigt lyckad kväll med goa vänner och en massa öl, sprit och mat samt även lite poker.



Vi hade hyrt folketspark för vi blev ca 20pers. Synd bara att vädrets makter inte var på vår sida. Fast var mycket skönare att fira den på hemma plan än att göra som några andra polare till mig som drog ner till Öland och fira den.

Hade ingen större lust att tillbringa helgen på en grisig och lerig svincamping.



Kollade lite på hur folk hittar till min blogg. Här kommer några sökord som folk sökt på och lyckats komma in på min blogg.

  • Dj Calle

    Sen den gången jag kritiserade honom riktigt ordentligt. Tillägger att jag håller kvar vid mina åsikter på den punkten.
  • per gessles girlfriend åsa

    Vet inte varför jag kommer upp på det har aldrig skrivit nått om Per Gessles flickvän Åsa
  • motley crue wild side låtar betydelser

    humm kan inte minnas att jag heller har skrivit nått om deras låtar och dess betydelse haha
  • stänkare

    Ja det har jag nog nämnt nån gång under alla dessa år

Jag har en väldigt bra optimerad blogg helt enkelt :)



Powered by ScribeFire.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se