onsdag, juni 27, 2007

Toablogg!

Hello blogger lovers!

Han tyvärr inte skriva nått igår... inte för att det fanns nått speciellt att skrvia om ändå men men är ju skönt å blogga därför man gör det.

Sitter just nu på toa å bloggar hur gött som helst. Lugnt å skönt ingen TV eller musik är på, men framför allt ingen SKATA som skriker å gormar utanför vet inte var han tagit vägen om han kanske insåg att det fanns inget att hämta i denna delen av stan eller om kan kanske till och med blivit uppäten av alla katter som stryker om kring i området.

Snart är det semester bara en vecka till på jobbet sen kan man leva ljuva livet å ta det lugnt.
Har inte planerat nått speciellt att göra heller vilket bara är ännu skönare tar dagen som den kommer till mig. Eventuellt e jag lite sugen på att åka utomlands för några dagar. Men då vill jag helst resa själv med slippa släpa med mig nån kräsen jäkel som inte klarar av att ta nått enklare hotell/vandrarhem själv ställer jag väldigt låga krav på sånt orkar inte vara kräsen. Man ska ju ändå bara sova där lixom så typ 1-2 stjärnor duger för min del men det gör det inte för 90% av mina polare nä det måste minst vara 4-5st.
Man vill ju inte spendera pengarna på boende när man e utomlands vill ju kunna shopa och supa så mycket som möjligt.

men men får se hur det blir med den saken. Ska iaf åka ner till gbg å hälsa på min gamla granne och kanske hänga med honom om man åker till danmark eller norge eller bara hänga på ut i gbg funkar ju det med.

Sen lär det väl bli en heldel grillkvällar med om vädret tillåter (vilket jag tror det gör). När man radar upp det såhär så är det ju en hel del saker man tänkt göra iaf. Men mesta dels tänker jag ta dagen som den kommer för då känns det som semestern är längre :)

nu ska jag ta å läsa lite om vad som har hänt i Sverige under dagen som om man missar nått viktigt (vilket inte jag tror).




Powered by ScribeFire.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se