söndag, juni 24, 2007

Morgon blogg

Shit asså är uppe med tuppen idag inte en enda normal människa är uppe vid 6 en söndagmorgon (inte en klok sådan iaf). Så därför tar jag tillfället i akt till att blogga lite. Jag har just nu grym lust att skaffa mig en hagelbössa så jag kan sjukta skat-jäveln åt helvete. Han/hon sitter 3m ifrån mitt fönster som alltid är öppet under sommarhalvåret bara för att jag inte ska förånga. Den kunde lixom inte hitta ett annat ställe å tillbringa sin sommar på. Det är inte bara på morgnarna utan till å från under hela jävla dagarna, sen är det tyst när skatan e ute å letar mat eller nått.



Suttit å kollat runt lite vad som har hänt den senaste tiden i blogg-världen och tydligen har det kommit en ny bloggare som är jättepoppis. Han heter Alex Schulman och bloggar på aftonbladets blogg. Vet inte riktigt vad han e känd för men han ska tydligen vara nån kändis. Vet att jag såg honom i nått skitprogram på TV4 som handlade om massa teknik prylar. Kändes som nån töntig variat av Fab5 möter extreme home makeover eller nått.

Dock så är hans blogg rätt skön en väldigt personlig blogg enbart därför får han min respekt.





Gah klockan är snart 10 ligger med datorn i knät och bloggar samtidigt tittar på nyhetsmorgon.

De pratar om bra böcker att läsa i sommar och de ser ut som att det ska vara deckare av författare man aldrig hörttalas om. Själv så "läser" jag Jenna Jamesons bok Att älska som en porrstjärna tillsammans med Neil Strauss. Som handlar om hela hennes liv en rätt tragisk berättelse men riktigt bra bok. Jag fastnade snabbt för den. Dock så älskar jag att läsa självbiografier. som är skriven

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se