fredag, juni 15, 2007

Ny Blogg-kompis

Hello musik lovers nu har min blogg varit aktiv i över hummm tror det e inne på 3:e året nu.



Jag har nu haft sammanlagt 3 000 besökare enligt mina räknare. Det e ju hur ballt som helst, men vad ni ser i att läsa all min rappakalja förstår jag inte?



Dock så tycker jag liknande bloggar som min e helsköna att läsa. Som tex min "ny funne" blogg kompis blogg Kajans blogg han lägger dessutom upp lite filmer på sin med vilket e rätt underhållande och gör den mer levande.



Som vanligt på fredagar har jag tagit mig en cigg och en pilsner direkt efter jobbet och njutit lite av vätmen på min (franska)balkong. Just i denna stund e jag inne på min 3:e pilsner och har lyckats klämmar ur mig två nya låtar. Blir alltid jävulskt mycket lättare å skriva när man inte e riktigt nykter. Man e väl lite som Jan Guillou som drar i sig en heldel sprit när han skriver sina böcker och dom e ju skitbra eller hur?.





PS älskar fortfarande detta firefox tillägget med att slippa logga in på bloggen hela tiden utan bara klicka på en knapp i min webbläsare så kan jag blogga direkt.

DS






Powered by ScribeFire.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hell yeah! :)

 
RSS via nybloggat.se