tisdag, juni 14, 2005

Den 14 Jun *SUCK*

Efter en jävligt kul helg så e man tillbaka i en seg jävla vardag. festade loss både fredag och lördag. Det var precis vad jag behöde. Tack till alla som var med ni vet vilka det var.
Det var skönt att slippa tänka på allt som har hänt. Ja det e sant det de säger inga problem kommer ensamma.
Det ska bli skönt att få ner dig i jorden Snive (Hoppas jag)... varför... alla dessa varför jag håller på att bli tokig.
Äntligen börjar jag hemta mig ifrån allt som har hänt. Man måste ju gå vidare, det e iaf det rådet man får från alla vänner och det stämmer nog.
Gå vidar och gå vidare det e inte lätt men med allt stöd jag har fått från mina vänner stärker mycket (tack alla det värmer). Många har varit med om liknande saker så de måste ju veta.

Ja det var väl det jag hade att säga för idag. jag får se när jag skriver igen tror det blir ganska snart.
CHIP Å HEJ!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ MARCUS!

Ja det tar ett tag att hämta sig från något så tragiskt.... men livet går vidare...ibland är det svårt att inte själv bli deprimerad och fråga sig var det är för mening med livet...men stå på dig nu är det snart sommar o sol!!! Kram Carro

Anonym sa...

faan. Livet suger. Time to unplug.

 
RSS via nybloggat.se