onsdag, juni 22, 2005

Mycket att stå i

Helvete detta har varit den mest krävande veckan på länge nu.
Känns som jag har gjort hur mycket som helst men ser ändå inget slut på "elendet".

Nu får jag inte glöma bort att ringa och anmäla mig till begravningen heller (Suck).
Mår lite illa bara tänker tanken på att gå på en av sina bästa vänners begravning...vill helst se att det bara är en riktig mardörm och att nån kommer och väcker mig (nyper sig i armen för att kolla) men så är det inte sorligt nog.

Jaja begravningen är ändå om lite mer än en vecka... så får väl försöka att inte tänka så mycket på det denna helg iaf.

För nu är det bara två dagar kvar tills vi ska till Öland.
Fick även veta att jag slipper betala hyran för nästa månad, fean va skönt.

nä nu får det räcka tills vidare. Jag måste ta och lyssna på Doktor Kosmos - Kapitalist! Nu Ska Du Dö! för den är så jävla skön.

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se