måndag, juni 20, 2005

Kommer kanske få drömm jobb

Gick mycket bra på mötet med Creative Minds idag förhoppningsvis leder detta till ett jobb med.
De lät mycket possetiva till det och både jag och de vet att de verkligen behöver en som kan försäljning och marknadsföring.
Sen att jag har haft en utav landets bästa säljare som lärare gör ju inte saken sämmre.
Han var också med på mötet idag.
Han nästan sålde in mig där och sa att de värkligen behövde en sån som mig, hehe ganska kul faktiskt.

Som vanligt sa de att de vet att de behöver en expert på det för själva kan de inte nått om sånt och de kunder de har nu har bara varit rena flytet att de fått.

Men det e det jag ska ändra på ska bli riktigt kul.
Hoppas verkligen att jag får jobbet e ju säkerligen bra betalt med.
Pengar som pengar jag är glad över det lilla jag får iaf.

nu får det räcka med för ett tag skriver kanske nått lite senare sen.

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se