onsdag, juni 15, 2005

Mitt i veckan

Jahopp så var man här igen då och skriver lite skit om dagen som gått.
Fick reda på att jag ska fira midsommar på Öland (wee)fan va kul det ska bli ser verkligen fram emot det.

Fan vad jag e trött på den här jävla skit skolan man går på.
Den ska bli skönt att slippa, och alla sega lärare som e helt sålda på
sina jävla Träföretag (btw det är en utdöende industri) när jag har slutat vill jag inte höra ett skit om äkliga jävla TRÄFÖRETAG DE STÅR MIG ÄNDA UPP I HALLSEN!!!!

Nä jag är verkligen inte avundsjuk på de som jobbar inom träindustin.
Jag tycker mest att det är synd om dem.
Å den här skolan som värvar elver till att jobba med träindustin ush det är synd om de eleverna de har inga större karriär möjligheter.

Nu vill jag ha jobb på Creative Minds hoppas de vill ha mig iaf för de behöver mycket hjälp känner jag de kan ingenting om hur man ska syna och höras.
HAHA tänker på hur de tror blindt på allt jag säger verkar som om de tror jag e nån sorts marknad och försäljnings GUD HAHA ganska kul faktiskt.

OJ! vad mina grannar bråkar nu ett jävla liv (Blir nästan lite rädd).
NU gick nått söder där inne... ja alltid är det nått...

Jaja längtar till Öland och fint väder med en kall pilsner i handen och framför allt snygga brudar mmm.
FAN om det regnar då blir det riktigt segt... Midsommar och regn... det låter bekant...

Japp det var väl att jag hade för att säga idag kanske slänger in en komentar senare i kväll.

CHOP CHOP

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, hoppas du får sommarjobbet där då. Och att Dino övertalas att stanna 2 dagar på öland ^^

Anonym sa...

Yoooo

Nice och fira midsommar på (Öl)and. Blir man avis =) Men du får se till att ta dig till kajjan under insparken i Aug!! Vi måste ju ta en repris på din fylla som du fick när vi hade melodifestival kväll. Ett tips lämna inte din drink ensam med mig och en flaska vodka =) Seee yaaa "mackan"

 
RSS via nybloggat.se