måndag, juni 27, 2005

Imöra gäller det

OJOJOJ kom just hem från en långpromenix med en polare.
Nästan lika nång som promenixerna man tog med farsan när man bodde hemma.
Det är ganska skönta att komma ut och bara gå en sväng och snacka en massa skit.

Hopp imöra gäller det!
Ska redovisa resultatet av vårt projekt vi gjort åt Creative Minds (hoppas de blir nöjda).
Då får jag även veta om jag får jobb eller inte det känns ganska säkert att jag får jobb men jag ska inte ropa hej än.
Vi ska träffa dem kl 10.00 imöra.
hum nått annat som hänt idag... jo jag har även anmält mig till begravningen på måndag (snart är allt över).
Och på Torsdag ska vi ha klassfest å på Fredag slutar jag skolan (Fan va skönt).
Jag är så JÄVLA trött på den där skolan... tror jag har nämnt det tidigare i bloggen.

Just det tydligen ska alla lärare vara med på klassfesten med till och med "Den store ledaren" haha som en av våra lärare kallar honom låter så kull när han säger det. Låter som om han är nån sorts indianhövding eller nån sårts diktator och bara går runt och domderar (vilket han i och för sig gör).
Jag Kommer aldrig att glömma när han kom in på lektionen och sa att KY myndigheten skulle komma och inspektera skolan.
De skulle komma och ställa oss en massa fråger osv. Då kom han in och mutade oss och sa var vi skulle säga mm. Han mutade oss med tårta (vilket vi inte fått nån) om vi skötte oss bra.
Jag fick sån lust att säga till dem att han hade kommit in och sagt det han sa till oss, men snäll som man är så gjorde jag inte det.

Nähä nu får det räcka!

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se