torsdag, juni 16, 2005

Svar på Linda Skugges frågor

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
Just nu är jag mest avundsjuk på alla som har så mycket pengar att de aldrig mer
behöver jobba fast de är jag ju avundsjuka på jämt.
Fast det e inte mycket man kan göra åt den saken.
Men annars har jag väldigt svårt att bli avundsjuk på saker och ting.
Fast en flickvän hade inte heller varit fel.
Ja det är jag mest avundsjuk på just nu.

Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.
1. Att min bästa vän fortfarande levde. För han tog livet av sig för typ 2v sen (suck).
2. Flytta till en större stad typ Göteborg eller Tokyo
3. Att bli jätte rik så jag kan bara ängna mig åt olika äventyr runt om i välrden.

Vad gjorde dina päron för största misstag?
Denna var riktigt svår. Just nu kan jag inte komma på nått
jag får åtekomma til den.

Vad skäms du mest över dig själv?
Jag är alldeles för feg när det gäller olicka saker.
Och jag är alldeles för lat utav mig.
Jag skäms lite över min dyslexsi ush det e inte kul att ha.
Men jag försöker ändra på det.

Vad är du mest mallig över dig själv?
Att jag lyckats komma in på högskola trotts mina dyslexsi och alla lärare som sa att det inte fanns nån framtid för mig men fuck you all i manage it.
Mmm njuter bara av tanken.
Sen e jag mallig över att jag är så jävla snäll jämt.

Vilken är ditt livs största sorg?
Att en av mina bästa kompisar har tagit livet av sig.
USH det är det hemskaste jag varit med om hittills.
Jag vill bara vakna upp och få veta att det har varit en dröm.
Men det kommer väl bli lite lättare när begravningen är vaklarad och allt sånt.

Beskriv varför du är en stor bluff.
Jag är inte bra på att ta tag i saker och ting.
Jag vill inte göra skit jobb och saker i onödan.
Då brukar jag dra några riktigt feta löngner när jag inte gjort läxor eller nått i den stilen.
Men blåögda som folk är så tror de på det.

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se