tisdag, augusti 02, 2005

Charlie and the chocolate factory

Japp nu har man sett den.
Den var riktigt bra, Depp har gjort det igen.
Jag har aldrig haft mycket till övers för honom men de senaste filmerna har han gjort riktigt bra.
Som Pirates
of the Caribbean där han gjorde sin kanon bra.
Och nu Charlie and the chocolate factory också där gör han sin roll ruggit bra.
Det kanske ska vara lustiga roll figurer han ska göra. Jag tror det är hans grej.

Mer sånna roller till homom betyder mer riktigt bra filmer.

Humm... tror grannen har lite fest. Det är lite livat där uppe iaf.
Fast inte lika farligt som det brukar vara. Man kunde nästan tro att han dött eller flyttat ut ett tag.
Men idag fick man bevis på att så e inte fallet.

Har jag nått mer att säga nu?
Nä tror inte det får väl skriva lite senare om jag behöver få ur mig nått.

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se