måndag, augusti 08, 2005

Insperation

Jag tror ni får fortsättningen i morgon av min mini följetong.
Efter att ha fastnat för Sigges blogg så har jag faktiskt blivit inspererad av att skriva en bok. Sugen har man iof alltid varit men man får bara bättre och bättre tips när man läser hans blogg.
Det liksom bara öppnar sig för än typ AAHH det e så man kan skriva. Sigge skriver liksom väldigt änkelt men med en jävla massa iakttagelser som man igentligen inte tänker på.

Men detta tål att tänkas på kanske skriven bok och blir mångmiljonär. HAHA fan va kul det vore, men det chansen är väl väldigt liten typ 1 på 1 000 000.

Nu är man mätt efter att ha ätit köttbullar med potatismos å mormors lingonsylt som är slut nu.
Jag får inte glömma att säga till henne om att jag vill ha mer.
Det som ligger på schemat härnäst att jag ska ut och är att jag ska ut och springa en runda i det fina vädret. Men jag får väl låta maten sjunka undan först så man inte får värsta krampen.


Dagens låt: Ulf Lundell - Aldrig nånsin din clown. stört skön låt

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se