måndag, augusti 15, 2005

Glömt att blogga!!!!!

Shit har ju glömt bort att blogga. Därför måste jag bara skriva nått litet nu!
Var hemma och festade i lördags i min gammla hemstad Tranås (jävla skit stad).
Jag såg fram emot att komma hem och festa lite med polarna men det visade sig bli en ganska sur kväll trotts att man inte hade sett polarna på ett bra tag.Vi gick inte ens in på statt (DJ Calle spelade ju). Var hur lite folk som helst ute och det var inget drag på de som var ute heller, plus att jag var typ nykter när jag gick hem. Det snurrade inte ens i skallen på mig när jag la mig ner i sängen för att sova (Fuck vilken värdelös kväll).
Men trotts detta så träffade man många kompisar och annat trevligt folk.
Sen när jag kom hem idag (söndags) ringde en polare till mig och undrade om jag kunde komma över och hjälpa honom med hans intenet vilket var ganska lätta att fixa sen satt vi och spelade Halo2 på nätet och slog död på ett par timmar (vilket kan behövas ibland) efter som att jag fixade hans intenet.
Så mycket mer har inte hänt idag.
Och i Så.Ska.Det.Låta. skrivs det som vanligt ingenting jag får väl skriva nått litet kort inlägg där med så det inte ser helt dött ut.
Fuck nu måste jag bara försöka sova lite. Det e hur jobbigt som helst när man inte kan sova.

PS. Det var så tråkig fest att det inte ens var lönt att lägga upp bilderna på internet. DS

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se