söndag, augusti 07, 2005

Ångrar mig

Fan asså igår när jag stog och gjorde mig iordning för en kväll ute. så hade jag precis klivit ur duschen och sedan stog framför speglen och funderade på ifall jag skulle raka mig eller inte. Efter ett långt övervägande så beslutade jag mig för att rakamig, men nu så här i efterhand så känns det mycket fel.
Så imorse när jag stoch borsta tänderna så gick tankarna bara: VARFÖR? VARFÖR? VARFÖR? den var ju så perfekt det var ju verkligen jag....eller?
Så nnu har jag fan gått å jämmrat mig hela jävla dagen åt det. Varför jag har gjort det vet jag inte riktigt men jag har väl inte haft nått annat att klaga på direkt. Det får helt änkelt bli att spara ut det igen det går ju faktiskt ganska snabbt.... eller inte.
Varför gjorde jag det? vad tänkte jag på egentligen
?
Det var ju min lilla "piratmustach" eller vad man kan kalla det. Har inga bilder på mig med den.
Men jag googlade runt lite och såg att Johnny Depp hade exakt likadan.

typ så här.
Fan jag var så jävla nöjd med den, vad flög i mig?
JAJA nu får det vara slut tjata om det. Den kummer ju som sagt var tillbaka igen (Hoppas jag).

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se