onsdag, augusti 03, 2005

Ständigt hungrig

Fan tycker jag har käkat hur mycket som helst idag.
Till frukost åt jag 3 mackor och till lunch åt jag 1 pizza och mellanmål fick bli 2 korvar med bröd och sen till middag åtjag köttbullar med potatismos och nyss åt jag 4mackor, men jag är fortfarande hungrig.
Kan man ha fått benicke mask tro?
Hur vet man ifall man fått det?
Och om man har fått det, hur blir man av med den?

Får väl äta lite mer innan man går och lägger sig men. Man orkar inte att ständigt stå och göra mat man måste ju få tid till annat.
Vad ska jag göra åt saken? Gå till doktorn kostar väl en massa pengar!
Fasen vad jobbigt allt ska vara då!
Och trött som fasen e man också pga min granne som jag skrev tidigare om idag.

Kolla in vad jag skrev om O brother, where art thou? i den andra bloggen Så.Ska.det.låta.

CHOP CHOP

Inga kommentarer:

 
RSS via nybloggat.se