måndag, oktober 22, 2007

Barnförbjud Arn!


Snart kommer filmen om Arn snart så kan man för första gången på riktigt njuta av en riktig riddarfilm gjort av svenskar med svenskar. Tror faktiskt det aldrig gjorts någon sådan innan.
Detta ska bli riktigt riktigt kul. MEN nu tänker de klippa om den bara för att den innehåller en del blodiga scener för annars blir den barnförbjuden. Riddarfilmer ska vara blodiga det var riktigt blodigt på den tiden. 15år är gränsen just nu på filmen. Finns väl ingen under 15 som än läst böckerna tex. Nä då ska de börja klippa om den å ha sig. Om jag nu ska gå och se på den på bio vill jag inte ha en massa småglin som sitter å tjatar på sin mamma för att de inte fattar handlingen eller nått liknande. Är man under 15 år är man inte ens intresserad av sånna filmer.
Nä sånt där gillar jag inte. Korstågen var blodiga det ska de även visa. De var fan ingen dans på rosor.
Lite uppdatering på gårdagens händelser


3 kommentarer:

Anonym sa...

de var ett jävla tjöt på dig! LÄGG NER!

Anonym sa...

"Är man under 15 år är man inte ens intresserad av sånna filmer."
exakt, det lär ju inte finnas en enda unge på denna jord som är intresserad av riddare, dinosaurier, robotar etc! någon borde informera leksaksindustrin om det.

Anonym sa...

jävla tjatig du va da!
Ok det borde ju inte vara klippt men det finns fan 9- åringar som är intresserad av riddare så att du kan gå och hålla käften. föresten har jag sett filmen så käft på dig. jag såg den filmen den 16 december.

 
RSS via nybloggat.se