måndag, oktober 29, 2007

Vad mer äter Alien?


Idag har varit en riktig lat dag. Har inte gjort nått vettigt. Vart dock lite förvirrad när jag missat att ställa om klockan idag och dessutom fick för mig att det var måndag men det ordnade upp sig efter att man hunnit smälta in baksmällan. Har sett på 3 filmer nu. Ligger och glor på Alien återkomsten just nu. Den bästa av alla 4filmer. En sak slog mig om nu dessa Aliens lever på att äta människor. Hur överlever de när de har ätit upp alla? Börjar de äta av varandra eller finns det nått annat de käkar med?
Rätt onödig tanke men kul.

Nä nu ska jag hoppa i säng så man e pigg inför en ny arbetsvecka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm verkligen skit kul tanke, liksom, hur tänker idioten som skriver manus, näe fy fan va förbannad jag är nu, åååååååå, plus de där med klockan alltså, vem fan kom på det liksom, skit smart, NOT, sen hatar jag när man vaknar upp skit bakfull på söndagen och tror att det är måndag, händer rätt ofta då man alltid är skitbakfull på måndagarna annars liksom, skit irriterande, kuken liksom, ååååååååååååå, sen är jag så förvirrad för det där med klockan att jag knappt vet vilken dag det är, fy fan alltså, skit mycke spö ska han få ååååååå stöööööööörrrrrddddddddd GUDARS

Anonym sa...

Jösses vilka fåniga kommentarer. Skit va ba va ja e bakfull... bla bla bla... skyll er själva. Annars e det en skitsnygg bild på en alien. Vackra djur... eller var de nu är. Naturligtvis äter de annat än människor. Allt som rör sig skulle jag gissa. Håller med om klockan dock.

 
RSS via nybloggat.se